Ny kundetilfredshedsundersøgelse: Vi gør det godt, men vores service skal blive bedre!

Det er nu gået et år, siden Natur-Energi for alvor begyndte at rykke. Det har været en spændende tid, hvor vi har lært at løbe hurtigere, end vi selv troede var muligt.

Det er gået rigtig godt, men vi har også haft nogle udfordringer, der desværre har resulteret i dårlige oplevelser for nogle. Vi er meget stolte af, hvad vi har opnået sammen med jer, men vi er også ærgerlige over, at vi ikke har kunnet leve op til tilliden på alle planer.

Vi vil altid gerne gøre det bedre, og derfor har vi fået Capacent til at undersøge, hvad I – vores kunder – mener om os, og hvad kunderne hos vores konkurrenter mener om deres respektive selskaber. Læs rapportens resultater her.

Undersøgelsen har været opløftende læsning for os, da I generelt er mere tilfredse med livet som kunder hos os, end kunderne er hos vores konkurrenter. Det gælder eksempelvis produktets kvalitet, forholdet mellem kvalitet og pris og omdømme.

Undersøgelsen bekræftede dog også, at vores kundeservice og fakturering har brug for en saltvandsindsprøjtning. Her ligger vores store – og spændende – udfordring i den kommende tid.

Heldigvis er vi allerede gået i gang. Vores nye kundeservicechef begynder den 1. december, vi har nu syv ansatte i kundeservice og vores nye IT-system er oppe at køre, så fakturering og kundeservice fungerer mere smidigt.

Alle ansatte gør alt, hvad de kan, for at forbedre vores service, og vi arbejder hele tiden på at gøre det til en endnu bedre oplevelse at være med til at gøre en grøn forskel. Vi håber, I kan mærke det.

Klimavenlige hilsner

Natur-Energi

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *